"Se, jolla on sydäntä, tulee toimeen huonommallakin päällä"
J.Parkkinen

perjantai 1. elokuuta 2014

Tuliaisia Turkista


Koska juttu on niin liejuinen, päätin laittaa herkkiä valkoisia kuvia!


Angervo pihaltamme



 Kotiuduttuamme Turkista neljä perheemme jäsentä sairastui ripuliin. Kaksi oli todella kurjassa kunnossa. Ensimmäinen poikani ja minä  olemme selvinneet vähemmällä. Miehen ripuloitua viitisen päivää hän meni lääkäriin. Samoin toinen poikani, koska  tarvitsi työhönsä lääkärintodistuksen.




Saippuakukka, pihamme vanhaa kantaa



Eilen saimme tietää, mitä Miehen näyte kertoi -jotain salmonellaa! Kummallisinta on minusta se, ettei lääkäri voinut kirjoittaa koko perheelle antibiottia, vain miehelle, joka oli hänen potilas. Onneksi meidän ihana pediatrimme kirjoitti lapsille ja minulle saman antibiotin.

Minulla on edelleen kovia raajakipuja. Syön panacodia, rasiassa lukee "ei jatkuvaan käyttöön" . Minä syön sitä joka yö jo kolmatta viikkoa. Minulla on ollut kipulääkkeet jatkuvassa käytössä jo yli kolme vuotta, ja panacod aina välillä tauolla. Joten eihän se ole jatkuvassa käytössä...eihän?

Kipuni ovat olleet Kesäkuusta saakka taas hirveitä ja Turkin jälkeen kivut ovat tuplaantuneet. En oikein tiedä mitä tehdä?  Järkyttävät raajakivut ja ripuli!

-Onko elämä nyt ihan reilua?
Varsin tapahtumarikasta elämäni ainakin on, ja  nautin siitä. Kaikesta huolimatta. Uskokaa pois!



Rakastan liljoja!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti